Witaj w Centrum Wsparcia Online!

W celu usprawnienia kontaktu i zgłoszeń oraz w celu usprawnienia procesu odpowiadania na pytania naszych klientów wprowadziliśmy i wykorzystujemy w naszej obsłudze system pomocy oparty na zgłoszeniach online.

Każda prośba i zgłoszenie otrzyma przypisany unikalny numer zgłoszenia, który można wykorzystać do późniejszego śledzenia postępu i przeglądania udzielanych odpowiedzi przez naszą obsługę. W celach informacyjnych zapewniamy kompletne archiwa i historię wszystkich Twoich zgłoszeń do pomocy technicznej. Prawidłowy adres e-mail jest wymagany do złożenia zgłoszenia.

Jak to działa i od czego zacząć?


Po pierwsze, jeśli masz pytanie, problem lub inną sprawę do obsługi serwisu musisz otworzyć nowe zgłoszenie, a następnie wybrać odpowiedni dział kontaktu i dokładnie uzupełnić formularz. Pamiętaj aby rzetelnie uzupełnić wszystkie pola formularza w tym dane takie jak adres strony, login i inne informacje. Pamiętaj, że podanie niepoprawnych danych utrudni lub uniemożliwi udzielenie Ci odpowiedzi.

Jeśli już utworzyłeś zgłoszenie możesz w dowolnej chwili sprawdzić stan zgłoszenia aby uzyskać dostęp do udzielonych Ci odpowiedzi i zadać kolejne pytania w danym temacie. Dzięki zachowaniu archiwum rozmów obsługa może udzielić Ci konkretnej odpowiedzi. Pamiętaj aby nie otwierać nowych zgłoszeń w przypadku gdy oczekujesz już na odpowiedź. Nasz zespół odpowiada na zgłoszenia w kolejności ich wpływu tylko w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Prosimy o cierpliwość, czas odpowiedzi na Twoje pytanie nie powinien przekroczyć 72 godzin. A zazwyczaj znacznie krócej!

Korzystaj odpowiedzialnie!


Chcemy zapewnić każdemu naszemu klientowi wsparcie i pomoc w zakresie jakiego tylko wymaga jego problem w tym celu każdy nasz serwis posiada rozbudowany i czytelny regulamin, który dokładnie określa zakres obowiązków i praw użytkownika oraz narzędzia pomocy w postaci Bazy Wiedzy (FAQ) oraz Systemu Wsparcia. Aby usprawnić nasze działania oraz móc ulepszać i poprawiać nasze usługi prosimy o współpracę i nie przesyłanie zgłoszeń z pytaniami na które jasno odpowiada regulamin i Baza Wiedzy (FAQ). Szanujemy Państwa czas i dbamy aby każda usługa działała szybko i sprawnie. Ze względu na obsługę setek tysięcy użytkowników prosimy aby szanować także naszą pracę i korzystać z udostępnionych odpowiedzi i materiałów przed zadaniem pytania. W przypadku pytań na które odpowiada FAQ i regulamin serwisu zastrzegamy sobie prawo nie udzielania odpowiedzi.